måndag 18 februari 2013

Sommarklänningen och skratt.


Tidigare idag kom storebror dragandes på mina moheda-skor och 
tyckte att jag skulle ha dom på mig.
Jag fick direkt sommarlängtan och var tvungen att svänga runt lite i min
gröna klänning.

Mamma kom hit också. Lekte och pärlade och fick förmiddagen
att kännas så där enkel som man önskar att alla dagar vore.

Och så har jag tänkt många gånger på hur härligt Krickelin skrev för ett tag
sen om lillebror i deras familj. 
Att man skrattar ända från magen flera gånger om dagen när man har en
tvååring hemma. Och det stämmer verkligen här hos oss.

Vår storebror är två och säger så himla mycket roligt nästan 
precis hela tiden. Varje dag får man skratta innerligt, och även dom
tristaste dagar blir roliga på något vis.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, din blogg är så fin!

    SvaraRadera
  2. Fina, fina ni! Och vad jag längtar efter att få höra P prata, se lilla J och krama dig! Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi kan komma ner och hälsa på <3

    SvaraRadera