torsdag 27 februari 2014

Om blommor och lite mer.


Jag gjorde yoga just den här morgonen. En alldeles speciell sort som ska frigöra stressen i kroppen.
Jag låg till och med kvar på mattan och andades en extra minut.
Efter kaffet gick jag till blomsteraffären.


Vita anemoner och clematis, fint ihop tycker jag. Jag älskar att stå där och välja och kombinera
och ibland tänker jag att man kanske skulle valt florist som yrke. 
Stolen är min drömstol, men det här är grannens.


Blommorna fick följa med lite överallt idag.
Imorgon är det fredag och på lördag är det Kustfolk.


Ska du dit?

20 kommentarer:

  1. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvaraRadera
  2. Laptop Bag Thanks for sharing this article. For more save huge money while Online Shopping offers. u can visit our site
    Very good article, I enjoyed reading your post, very good part, I want to tweet this to my followers. Thank you.

    SvaraRadera