tisdag 5 februari 2013

Fåglar på tråd.


Godmorgon.
Egentligen har jag inte alls tid att sitta vid datorn nu. Men lillans amningsstund får bli min
andningsstund.


Jag städar och fixar inför en kul grej imorgon. Svårt att hinna och hålla det fint med 
två små barn omkring sig, men nu ska lillan på vagnpromenad med min faster. 
Storebror är på förskola och jag ska tokstäda.


Syrénkvisten och fåglarna på tråd får mig att känna vår.
Från franska Mimi Lou kommer dom. Fåglarna. Men jag köpte dom här.
 

Jag blir så glad över att ni verkar gilla kartan i förra inlägget. Alla pepp och hejarop 
gör ju det hela ännu roligare. Att jag vågar liksom.

Nu måste jag rusa. 
Ha en fin dag.

9 kommentarer:

  1. himla fint hos er!
    och kartan, magisk,
    särskilt speciellt eftersom det är i holland? där jag har bott!

    kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Låter som en form av foto-reportage? Kul! :)

    SvaraRadera
  3. Roligt! Du har verkligen ett vackert hem. Kartan är fantastisk, helt underbar. Stort Grattis till dig som har rättigheterna till den, detta kommer bli en succé tror jag.

    SvaraRadera
  4. Beautiful photos, you have a beautiful blog too.
    Have a lovely day!
    X

    SvaraRadera
  5. Blir alltid lika glad när jag tittar in här, ni har det sååå fint! Lycka till med allt inför morgondagen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Vilka fina fåglar! Känner igen det där med att tokstäda och passa på att fixa saker när en liten tid finns över. :-)

    SvaraRadera
  7. Det var roligt att hitta din blogg! Inspirerande. Jag har läst lååångt tillbaka i historiken nu:) Men jag undrar, den tapeten som du har i "köket", eller där vid matbordet...vad är det för någon? Väldigt väldigt fin! Hälsar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit Lina! Vad roligt att du gillar. Det gör mig väldigt glad! Tapeten heter pilblad och är William Morris.

      Radera