fredag 8 februari 2013

Bland ranunkel, spets, fjärilar och storebror.


Fredag är min favoritdag i veckan. 
Jag har sprungit på löpbandet för första gången sen lillan. Duschat och bastat och 
njutit av en egen stund.

Sen ville storebror vara med när jag la ut mitt fredagsmood på mattan.
Han gillar också fina saker. Att gå runt i finskor och så, 
gärna i kombination med sina trasiga favoritbrallor..

Idag vill jag ha fjärilar i håret och spets mot huden, men min största
fredagsönskan har redan gått i uppfyllelse <3

Fin helg till alla som tittar in.

18 kommentarer:

  1. Det här inlägget gillar jag! Fedagskram

    SvaraRadera
  2. Også jeg :) jeg kan også godt lide dette indlæg:)

    SvaraRadera
  3. Den sista bilden är verkligen ljuvlig. Små fötter i rosa skor, mys.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Och glad att du gillar!

      Radera
  4. skorna. så himla fina. har några liknande och längtar så tills det är temperaturer nog att ta på dem.
    söta storebror i dina rosa.
    jag har också en ledig fredag tillsammans med lillebror och sedan även storebror plus ett gäng kompisar
    roligt men bitvis också vääääldig högljutt - speciellt när de stora tröttnar på envis lillebror som också vill vara med
    ha en fin helg
    kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja herregud vad jag längtar tills man kan använda dom...
      Kan tänka mig att det blir högljutt:) och den där känslan av att vara mindre och vilja vara med.. den minns jag allt..
      Ha finaste helgen
      kram Nanna

      Radera
  5. Vilket ljuvligt vårigt mood! :-) Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  6. Vilken vårkänsla man fick när man såg din mood board! Och hur söt var inte din lilla pojk i de där undebart fina skorna. Men klänningen, den där klänningen, vart har du köpt den? Så fin så ja nästan fick hjärtsnörp direkt jag såg den.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      klänningen är från Indiska.. fast från sommar 2010. Du får titta in där och se om du hittar nåt liknande. Denna är fortfarande en favorit hos mig.

      Ha en fin helg!

      Radera
  7. Vilken underbar vårkänsla man får av dina bilder!! Love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh vad kul att du gillar! Tack. Fin helg till dig!

      Radera
  8. Tittar in för första gången idag! Vilka härliga bilder. Nu längtar man verkligen till våren!

    SvaraRadera
  9. Härlig inspirationsbild! Fastnade för spetsblusen, vart hittade du den? Den är ju hur fin som helst!

    /Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla. sent svar..men den kommer från h&m.. fast 2-3 år gammal.

      Radera
  10. Härliga storebror <3
    Och tack för utmaningen! Det blir just en utmaning, men det är ju skoj!
    Fin söndag till er!

    SvaraRadera