torsdag 13 februari 2014

Mellan igår och nu.


Snittblommor. Vetegräs. Ekobär. Blodapelsin. Kokosvatten. Och inre ro.
Igår var allt dimmigt och jag låg med stängda ögon större delen av dagen med hemsk migrän.

Foto: For good luck.

Men där nånstans mellan vakenhet och sömn, klickade jag hem en Maneki-Neko från  
For good luck. Storebror kommer nog bli lycklig när han öppnar paketet.


Och min syster skickade bilder på dom finaste tvillingarna. Så spännande att ha tvillingar
så nära. Den ena så lik mina barn och den andra någon annan.

Foto: Tant Johanna.

Och Johanna visade sitt jobb där hon tolkat Sadolins trendfärgskala 2014. Och
ni förstår att jag blev extra glad väl? Zizustadt passar perfekt in tycker jag och himla
fint tolkat av Johanna.


Och nu har jag precis stjälpt i mig den här. Lyssnar på Seinabo Sey och idag 
känns så himla mycket lättare än igår.

22 kommentarer:

  1. Glad alla hjärtans till dig fina *** Vilken underbar bild på tvillingarna. tänkte precis hon, han påminde om din egen..underbara bilder. Har börjat med Instagram nu äntligen. ska leta igen dig på en gång nu..

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Du har alltid så otroligt vackra och inspirerande bilder, tack för att du förgyller min dag!

    SvaraRadera