onsdag 20 februari 2013

Refresh.


Idag när vi hade lämnat storebror på förskolan, gick vi och köpte blommor, 
ett nytt te och en massa frysta bär.

Igår mådde jag så dåligt att jag knappt kunde stå, men jag var så
illa tvungen att fixa det när jag var själv med barnen.

Men idag känns det lite som fredag. Solen skiner och jag ska baka bröd. 
Pappan slutar tidigt och vi tar med kaffe, mackor och barn till skogen.
Mysigt.

Lakrits och pepparmints te - en toppenkombination måste jag säga.
Och i smoothien har jag kokosvatten, en halv banan, hallon och jordgubbar. 
Också en toppenkombination. 

Och anemoner. Så otroligt vackra när dom slår ut.

7 kommentarer:

  1. Var har du köpt dom fantastiska anemonerna? Vilken blomsteraffär?

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det låter med hela familjen på skogsutflykt. Och den där smoothien sen, det receptet måste jag testa! Ha en fin kväll. /Elina

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Så skönt att du mår bättre!
    Läggningsrutin för lille O, nja, vi är överlag inte så bra på rutiner. Jag vill inte ruta in livet för mycket, det passar inte oss. Men barnen visar ju rätt tydligt ändå hur de vill ha det, när de vill sova och så, så jag tycker på nåt vis att det funkar ändå.
    På kvällen försöker vi lägga båda samtidigt, vars en unge :) för att få lite kväll tillsammans sen. Oftast funkar det ganska bra. Och det blir vid halv 8-8.
    Är ni bra på rutiner?

    SvaraRadera
  5. Så härligt det låter med skogsutflykt! :) Det passar bra en onsdag som denna. Anemonerna är strålande vackra, jag får nog ta och köpa hem några till helgen. Kram!

    SvaraRadera
  6. Nu har jag slutligen skrivit åtta saker om mig :-) Ha en fin dag! /Elina

    SvaraRadera