söndag 10 februari 2013

Körsbärsblom och pepparmint och dom där orden som vill ut.



En söndag var tredje månad är det dags att momsdeklarera och fixa lite annat med bokföringen. 
Idag är en sådan söndag och jag ogillar det starkt, som ni vet.

Jag dricker mitt nya pepparmintste som doftar after-eight och toy och påminner mig 
om barndomens semestrar i Holland. 

Och körsbärsblommorna är så vackra att det hugger till lite inombords. 
Jag tänker att jag ska ta tag mer i skrivandet. 
Alla dom där orden som jag saknar att formulera.

Titta på fler söndagsbilder hos Fabriken.

7 kommentarer:

  1. Jag älskar körsbärsblommor, se är så små & sköra. :-)

    SvaraRadera
  2. de menar jag naturligtvis, inte se..! :-D

    SvaraRadera
  3. Snart ska jag momsdeklarera för första gången, med skräckblandad förjusning. En annan femma är ju att jag inte har så väldigt mycket att deklarera, men det måste ju redosvisas ändå... Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Å. Jättefina bilder som vanligt!

    SvaraRadera
  5. Så fint! Ser ut som om du lyckats göra en tråkig stund till något ganska mysigt.

    SvaraRadera
  6. hej fina du,
    så vackert här igen. ranukler är mina favoritblommor och anemonerna blommar här just nu! helt fantastiskt vackert.
    vart åker du helst i italien?
    och barndomssomrar i holland, kan du berätta mer om dom? jag har bott sex år i rotterdam...

    kramar till dig!
    p.s fick du någonsin mitt mejl?

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder du tar!
    Vackert vackert.

    Kram F.

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera