torsdag 2 augusti 2012

Ta hand om.




Idag känns som höst och ikväll börjar min gravidyoga.
Som jag har sett fram emot det!

 Jag funderar över hur jag ska få ihop det. Hur ska vi få plats alla fyra  i tvåan? Var ska jag lägga barnens alla kläder och skor och alla leksaker och prylar som hamnar lite överallt..

 Jag behöver organisera och flytta runt. Köpa lådor och korgar och kanske något mer tjusigt äpple att gömma saker i.
Nästa vecka börjar något nytt. Då kommer jag att få fem timmar själv varje dag här hemma när dom andra är på jobb och dagis.

Och jag tror att det är precis det som jag behöver just nu. Tid att få den där balansen.

Någonstans mitt emellan familjen och mig själv
få tiden,

fylla den med precis vad jag vill.

2 kommentarer:

  1. Underbar bild på flickan och fågeln....vill ha..
    Alltid fint att läsa om dina tankar. Känner igen det där med både plats och tid..just nu under fem v är ensamtid en utopi. Men jag gillar mitt jobb och tiden där. Hoppas vi kan ses snart kära du, kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du finner tiden för dig själv. Det är viktigt det där, speciellt nu innan nästa kommer.

    SvaraRadera