tisdag 7 augusti 2012

Je t´aime.





Jag tänkte att jag skulle vara en sån där avslappnad mamma. Närvarande i stunden nu när jag är ledig. Nu när jag har egentid på förmiddagarna och kan göra vad jag vill.

Men jag känner mig mer okoncentrerad än någonsin. Flödet omkring mig gör mig alldeles matt. Önskar jag kunde stänga av allt för en stund.
Bara vara här.
Nu.

Lyssnade på Ebbot Lundbergs sommarprat idag.
Mamma brukade spela den i bilen när vi var små. Lite märkligt kanske man kan tycka. Men den är ju helt underbar.

Imorgon ska jag skärpa mig.

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har! Och roligt att du också lyssnar på Sommar. Själv hade jag ringat in en hel drös värdar. Sedan kom sommaren och sysslorna och barnen och... Har bara hört ett fåtal ännu. Tur att det finns ett arkiv och podsändningar. :) Ha det fint!
    /Christel

    SvaraRadera