måndag 6 augusti 2012

Promenad.



Igår gick jag och Cate en lång promenad. Så skönt att ses utan barnen ibland. Att hinna prata färdigt en mening utan att glömma vad man skulle säga. Vi har känt varandra sen vi var 12 ungefär och samtalen sinar aldrig. Önskar mer tid med Dig fina vän.

På vägen tillbaka slogs jag av hur fint det är mellan våra hem. Så många fina hus, fasader, brokiga innergårdar och mysiga caféer. Har ju tänkt på det förr. Så klart. Men ibland känns det lite extra mycket.

Idag börjar vardagen igen. Dom andra är på jobb och dagis och jag är ju hemma. Tänker att ett sommarprat om dagen vore fint. Har ni några tips på vilka jag borde lyssna på?

3 kommentarer:

  1. Tack fina vän. Jag önskar detsamma. Det är viktigt det där, tid med de som betyder mest. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Your photography is beautiful. Love the flowers.
    have a nice day !

    SvaraRadera
  3. Thank you so much, La Dolce Vita! :)

    SvaraRadera