torsdag 9 augusti 2012

Sommarvindar.




Så kom den igen, sommaren. Jag som nästan slutat hoppas.
Idag hade man kunnat ligga på en klippa med lemonsoda och bok. Lyssnat på måsar och hav.
Vad skulle jag till ikea att göra mina egna timmar? Det kan man verkligen undra.

Men jo. Jag köpte ju en kaffeservis till P.
Och det måste ha varit den bästa stunden idag. Glädjen när han sprang runt här innan läggdags och kokade kaffe och gjorde smoothie till oss trötta föräldrar.

Den här första ledighets veckan har verkligen vällt över mig på ett sätt jag inte var beredd på. Att jag skulle kunna känna mig så tafatt inför min egen tid. Det hade jag aldrig trott.
För nästa vecka finns en ny plan.

1 kommentar:

  1. Underbart Nanna. Vad gör vi inte för våra små själar. Allt!!! Som idag efter inskolning köte jag en glass för 47 kr till mig och Maya, Mango och cocosnöt...Mmmums. Egentid..fick jag idag i två timmar på kvällen. Oj vad jag har surfat och inspirerats. Kram ses snart hoppas jag

    SvaraRadera