söndag 10 november 2013

Zizustadt hos andra.


Att se Zizustadt hemma hos andra är verkligen stort för mig. Det här är ju liksom
tavlan som hängde i mitt barndomshem och är så typisk för min barndom
på något sätt.
 
Aldrig hade jag kunnat drömma om att jag skulle skicka kartor över hela Sverige
och även utomlands. Då och då kommer det över mig... lite nyp mig i armen-feeling
över alltihop är det. Jag är så himla glad över alla fina kommentarer,
 mail och heja heja jag fått under tiden. Utan det hade jag nog aldrig vågat från
första början.
 
Johan och Aart förstår inte riktigt heller. Vad var det som hände med deras
tonårsprojekt?! plötsligt kan man googla på det och kartan finns med i finaste reportaget
i Plaza interiör. Största tacket till er för att jag får ta hand om och förvalta
världens mest spännande stad, så här 50 år efter att det avslutades.
 
<3
 
De tre översta bilderna har Ulrika Kullenberg stylat och fotat.
De tre nedre bilderna har samma Ulrika fotat för Mackapär visit hemma hos
AprillAprill. Sådan ära att få hänga där vid hennes
arbetshörna säger jag bara...

2 kommentarer:

  1. Jag älskar kartan och hela historien! Så himla fint att du blåste liv i deras projekt! Vi hörs snart! Kram

    SvaraRadera