torsdag 28 november 2013

Lite av vad jag har sysslat med idag.

 

Och imorgon fortsätter det... och lite mer ska jag berätta om dom här
sakerna snart.
 
Till dess tycker jag att ni ska titta in i min systers vackra hem här.
 
Och tack tack snälla ni för att ni hejar på mig och Mackapär i vårt projekt
Jag har helt klart fullt upp just nu med bloggar och styling och
Basar och mina nya print och beställningar.
Men mest är det bara roligt.
 
Idag trodde jag dock att jag på allvar höll på att få en stroke när jag rusade
runt här hemma med en smärta över bröstet och en konstig känsla i armen.
Men så stannade jag upp, andades och började göra allting långsamt.
Och då släppte det.
 
Kom ihåg att ta hand om er själva <3
 
 


3 kommentarer:

  1. Så fint du gör! Men ta hand om dig vännen <3
    Och tack!

    SvaraRadera
  2. ja ta hand om dig finfina du <3 och läskigt med såna där känslor. igår på jobbet så kändes det ungefär som jag skulle svimma. allting bara stannade upp, men sen blev det bättre efter en stund. läskigt när man känner sig konstig. måste nog bli bättre på att ta hand om mig själv jag med.

    SvaraRadera
  3. Låter nästan mera som en hjärtinfarkt, hur som helst - obehagligt och säkert ett stress-symtom. Det finaste och bästa du har är dig själv och din kropp - ta hand om dig!

    SvaraRadera