fredag 22 november 2013

En fredag med Le kiosk jobb.


Klockan 04:48 började min fredag. Och sen har jag befunnit mig i
en annan värld sen dess. Först det trötta. Och sen ett sånt där riktigt skönt flow
som gör att all tid försvinner och man glömmer äta för att det är så roligt.
 
Idag har jag plåtat både inspirationsbilder, produktbilder, finheter och
lite åt det juliga hållet. Allt för den fina kioskens skull. 
Några bilder från dagen här ovanför.
 
Jag kan berätta att väldigt snart så kommer en ny blogg för Kiosken att finnas
för alla nyfikna. Nästa vecka någon gång. Hoppas du vill följa med där
också. Jag säger till när det är dags!
 
Nu ska jag avrunda min arbetsdag och gå hem och njuta av alla mina
vackra blommor och  hinna leka med dom små innan dom somnar.
 
Finaste helgen önskar jag dig som tittar in hos mig.
 


3 kommentarer:

  1. svart kaffe och pepparkakor, åh vilket sug jag fick! vintersverige! vill inte tänka på att jag missar den svenska julen i år. lussekatter?!! ahhhh
    i vilket fall som helst
    önskar dig en fin helg,
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Blir så sugen på pepparkakor, lussebullar och amaryllis. :) Ha en bra vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Julen alltså! Hoppas det kommer lite snö snart också. Underbara bilder!

    SvaraRadera