måndag 25 november 2013

Den där känslan.


Jag har en sån där längtan inom mig idag som jag ganska ofta har. Ett vemod blandat med lycka.
Något som vill ut, något som behöver formas och berättas. Sen vill jag dela det med någon.

Det snurrar så mycket omkring och inuti just nu och jag försöker så gott jag kan att få ihop mig
själv och barnen och jobb och idéer och inspiration och tankarna och känslorna och familjen
och. Ni fattar.

Snart December. Jag tror att det känns okej. Det allra bästa är ju att det sen snart går mot 
ljusare tider igen. Men den här veckan är jag ganska nyfiken på faktiskt.

Hoppas att du får en fin vacker höstvintermåndag.


4 kommentarer:

  1. Så fint, så fint! Jag undrar över den underbara filten från Numero 74. Är den så där rosagrå som den ser ut på bilden, eller mer klarrosa? Vi har kudden i färgen puder och den upplever jag mer rosa, om än pudrig. Nyansen på din bild ser så otroligt fin ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! pläden har färgen puder så det borde ju vara samma som din kudde.. fast jag tycker inte den är jätteolik bilden.. kanske lite mer rosa.. fast lite smutspastellig som du säger. Älskar den!

      Radera
  2. Vill bara säga att jag gillar dina bilder!
    annika

    SvaraRadera
  3. Det där vemodet och den där lyckan - så kände jag igår. Blev nästan gråtfärdig när jag tänkte på min fina familj och hur fort tiden går....

    Kram

    SvaraRadera