torsdag 14 november 2013

LE KIOSK och jag.


För några veckor sedan tog jag färjan över till Nina för att lämna några kartor till
hennes webshop. Vi hade massor att prata om då och när jag fick se hennes 
tokfina ateljé surade jag lite över att jag inte hade kameran med mig.

Så idag åkte jag dit igen med surdegsbröd och kamera och stannade visst nästan
hela dagen. För oj så inspirerande det är med sådana kreativa, drivna, estetiska människor
som Nina. Hon driver den finaste lilla webbutiken Le Kiosk full av väl utvalda
inredningsdetaljer, smycken, affischer och annat fint. Många saker är hon ensam om i
Sverige att sälja och många produkter har ett rättvisetänk som jag verkligen gillar.

Och vet ni vad det allra bästa med den här dagen är?
Vi har just inlett ett samarbete Nina och jag. Vi vet inte exakt ännu hur det kommer att se ut,
men jag kommer att assistera henne där det behövs och jag kommer förhoppningsvis
att göra lite av varje som foto, styling, blogg, marknadsföring,
lite paketinslagning och så... exakt vad det blir får vi se och jag kommer säkert att
berätta mer framöver.
Tills vidare får ni hemskt gärna titta in på Kioskens Instagram:
@lekioskshop och i butiken så klart!

 Nu ska jag gå hem och pussa mina barn och min man.
Fin kväll till dig.
 

3 kommentarer:

  1. Bare nyter dine fine bilder av så vakre steder og så vakre ting!!!

    SvaraRadera
  2. Ja! Hurra hurra hurra! Så fint hon har det! Besök till du-vet-vad? blink*blink Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Åh! Det ser helt fantastiskt ut! Så inspirerande. Kram!

    SvaraRadera