onsdag 12 juni 2013

Om vackraste paketen, en fransk vägg och ett tävlingstips.

 
 
Igår när barnen somnat öppnade jag paket från mokkasin.
Jag vet att jag sagt det så många gånger förut, men det måste ändå sägas igen.
Det är så himlens fint alltihop.
 
 
Hela beställningen var egentligen tänkt till min ateljé. Men vi får väl se...
Några av printsen har redan hamnat i sovrummet där det visst blev lite
franskt tema på motiven. 
 
Det är en fransk meny från mina föräldrars middag nån gång på 60-talet.
Det är miniprints Paris av Ingela P Arrhenius.
Det är mammas hund som hon hade som liten flicka.
Ett gammalt Elle-omslag med Drew Barrymore.
 
 
Vee Speers hamnade ovanför lillasysters säng och pompoms åkte fram igen
ur garderoben. Vi får se hur länge det förblir så...
 
Nu håller jag tummarna, dricker mycket vatten och påminner mig att andas
och inte stressa. För imorgon väntar ett roligt besök och jag vill
absolut inte ha migrän då.
 
 
hej hej hoppas du får en fin onsdag!
 
Och ps. Hos Elina Dahl kan du just nu tävla om ett valfritt print ur hennes shop.
Susa dit!
 
 

2 kommentarer:

  1. So many cute things, love your prints!

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint. Ser ut som att det var lilla julafton ett tag ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera