torsdag 6 juni 2013

Bakverk och festligheter vackert till tusen.


Jag frågade storebror vad han allra helst skulle vilja göra dessa lediga dagar.
Baka tårta, önskade han, så det gjorde vi idag.
Massor av bär, sockerkaka och grädde tog vid med i en korg
och satte oss på kullen utanför.

I övrigt har jag helt förlorat mig i Lomelinos alla bakverk.



Så vackert allting! Och oj vad jag skulle vilja ha Lomelinos glass.
Bilderna är helt fantastiska.
Stylingen liksom <3

Dom inspirerar verkligen till att baka och göra egen glass,
men för mig ännu mer till att styla och fotografera...

Ja, ni ser ju själva hur fint det är. Åh.



2 kommentarer:

  1. Jag är också svag för Lomelinos bakverk. Hade gärna fått boken i present.

    SvaraRadera
  2. Alltså vilka bakverk! Perfekt dag att baka och äta tårta på ju, sveriges nationadag :-) Kram!

    SvaraRadera