tisdag 17 september 2013

Lite BASAR och Zizustadt och så...

 

Min dag består av ett hopskrap från kylen till frukost, kaffe och smörj,
klappa feberhet panna och förbereda inför en jobbintervju i veckan.
 

Den består av kartplanerande och den mjukaste pläden som flyttas runt mellan rummen
och jag blundar för allt det stökiga och längtar efter ett roligt paket som
ska komma med posten.
 
 
Och mina kära vänner! Alla ni som bor i Göteborg eller har möjlighet att ta er hit.
Det blir Basar igen den 28/9. Det kommer bli så himla bra tror jag. Kom!
 
 
Jag kommer att sälja Zizustadt Centrum i två storlekar med bra rabatt. Har börjat på
ett nytt projekt men det kommer nog inte hinna bli klart och jag vill för allt
i världen inte stressa fram något.

5 kommentarer:

  1. Låter på nåt sätt som en ganska behaglig dag, trots feberpannan. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka storlekar kommer Zizustadt finnas i? Vet att jag hört av mig både en och två gånger och velat köpa kartan, men sedan aldrig kommit till skott, ursäkta för det. Men nu är vår tavelvägg under uppbyggnad och jag är så sugen på att låta din vackra karta pryda den. Har själv inte möjlighet att ta mig till Göteborg den helgen, men hoppas i så fall kunna skicka bud.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! Den kommer finnas i storlekarna 50x70 cm och A3. Skicka ett bud, eller maila på nannavanberlekom@gmail.com - ha en fin dag du med:)

      Radera
  3. Krya krya! Underbara bilder.

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Lycka till med basaren, hoppas att många många hittar dit! :-) Kram Elina

    SvaraRadera