tisdag 24 september 2013

Eden i barnens rum.

 
Nu är väggarna färdiga i barnens rum. Idag kom Sandbergstapeten Eden upp och jag
är väldigt nöjd med resultatet.

 
Jag gillar att den är så lekfull men ändå diskret. Det finns massor att titta på och upptäcka,
men den tar inte över hela rummet. Och den finns i flera fina färger som mint, beige
och ljusgrå. Detta är den mörkblå...
 
 
Och det var nog allt just nu. Jag är fortfarande lite skakis efter en sak som hände igår.
Men det gick bra, så himla bra. Och då är det ju bara att vara tacksam och lära
sig istället. Fin tisdag till dig som läser. Var och en av er betyder
så mycket för mig <3
 

4 kommentarer:

  1. Fint! Och jag fullkomligt älskar klädställningen! :O Vart6 kommer den ifrån? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Från indiska! Fast några år gammal...

      Radera
  2. Fin onsdag till dig. Det är mycket inspirerande att titta in här, ser fram emot marknaden på lördag:) // emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack snälla! Det gör mig otroligt glad. Vad kul att du kommer på lördag - om fram och säg hej!:)

      Radera