måndag 6 maj 2013

Skrivbordet idag.



Från och med idag är storebror fler dagar på förskolan och jag ska försöka 
komma i ordning med jobb.

Jag sitter på min nya favoritplats med kaffet och en inramad storebror bland ormbunkar, 
fotat av bästa Krickelin.

Jag testar färger och former. Klipper, tejpar och kombinerar. Ser ni kaninen förresten?
Så tydlig för mig.

Det är hög tid att rensa på balkongen och så frön och plantera. Jag vet.
Imorgon då kanske....

Jag väntar på ett lite spännande besked. Inget jättestort, men positivt för mig.
Och i eftermiddag tänker jag promenera till tygaffären och köpa
ett blommigt tyg till en anslagstavla.

Psst. Imorgon är sista chansen att vinna en egen Zizustadt Centrum.

Fin måndag till dig.

9 kommentarer:

  1. Så flott! Jag älskar att känna inspiration när jag kollar andras bloggar! Nu måste jag också piffa på mitt skrivbord! Kolla in min nystartade blogg förresten; brormedsyster.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Kaninen! Haha, ja, var tvungen att titta några gånger, men nu ser jag den! Fint med så mycket blommor på skrivbordet förresten :)

    SvaraRadera
  3. Härligt med en favoritplats, min är uterummet - eller mitt sunroom som jag faktiskt föredrar i och med att det känns som att det alltid är soligt där. :-)

    SvaraRadera
  4. Läcker vas du har till höger i bild, var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den köpte jag på Anyhow innan hon la ner sin butik :( Vet inte var den finns mer tyvärr!

      Radera
  5. Nanna Gud så fint. Du får hjälpa mig att finna plats och kreativitet till ett skrivbord. Kaninen..nej jag såg den inte. Vacker vacker kopp. Kram vi får ses snart igen. När du har tid.

    SvaraRadera
  6. Jag ser den och jag vill ha den, kaninen! <3

    SvaraRadera
  7. Vart har du köpt den otroligt fina blåvita tekoppen?? Älskar själv blåvitt porslin men har inte sett denna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer från indiska! Fast det var några år sen....

      Radera