fredag 24 maj 2013

En eftermiddag med Drömma.


Igår hade jag blommig klänning på mig och dukade upp macarons och jordgubbar.


Drömma kom och drack kaffe och fick en försenad 40-års present. Visst är dom lika?
Ända sedan jag köpte kudden för flera år sen, har jag tänkt att det är Lotta.


Vi gick ut på min innergård och jag fotade till Fabrikens tema; utsidan, som
jag sen inte hann publicera igår.


Det verkar så enkelt att fylla 40, tänker jag, som fyller 34 inom några dagar.


Hon är så full av energi, visdom och sköna skratt den här kvinnan. Jag blir alltid på bra humör när vi ses. 
Allt känns liksom möjligt när man är med henne.


Och hon är otroligt vacker också. tänker att jag borde piffa mig själv lite mer och lite oftare.
Och jag tänker att jag skulle vilja fota mer människor. Himla kul är det.

Hoppas att ni får en fin helg nu. Kram <3

2 kommentarer:

  1. vad fin du är i blommig klänning!
    härligt 40 årsfirande!
    när fyller du år?
    och vill du mejla din address snälla?
    swilhelmsson@gmail.com

    lördagskramar!

    SvaraRadera
  2. Så himla fina bilder! Som alltid. <3

    SvaraRadera