måndag 10 december 2012

Plåtstjärnor.





 
Längst ner under alla julkulor hittade jag en påse med plåtstjärnor. 15 stycken rostiga för en femma.
Jag tycker dom är så otroligt vackra.
I mormors låda hittade jag gammal spets som jag glömt bort. Så det blev ett enkelt julpyssel idag.
Ungefär vad jag hinner med när jag är ensam med båda barnen.
 
Eftersom det snart är jul och stjärnor verkar vara extra populärt,
och eftersom dessa gillades av ganska många på instagram häromdan,
så tänker jag att jag ger bort några.
 
Skriv en kommentar bara med namn och mail/bloggadress om du skulle vilja ha.
Jag drar en lott på torsdag och skickar tre vackra plåtstjärnor i pudrigt pastelligt spetshänge till den som har tur.
 

16 kommentarer:

  1. Åhh jag vill vara med! Om jag har den turen skulle jag hänga en stjärna på dörrknoppen till mitt hemnes-skåp i köket och jag gillar pudrigt pastelligt :)

    Hoppas ni mår bra, ha en fin vecka!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Glömde säga - Ser att du fotat med din nya kamera (?) Snyggt! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättevackra bilder och stjärnorna är verkligen originella och vackra.
    Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i utlottning om sådana.
    Ha en fortsatt fin kväll! Kram, Maria.

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackra stjärnor! Självklart måste jag ta chansen att vara med i din utlottning! :) Jag har ingen blog (o_0) Men nås på mail: dumle@vagnsvik.se Mvh, Anna, eller timlan (instagram).

    SvaraRadera
  5. Trevligt! Vill gärna vara med.
    Anita

    SvaraRadera
  6. Hej Nanna!Stor lycka att få en sån ovanligt vacker stjärna i julpresent!
    Det ser ut att vara "själ" i den stjärnan.Ja,precis som i din blogg.
    Hoppas på en chans,tur,i din utlottning nu!
    Kram från en av dina läsare,Anna.Mail:zackecat@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Så himla fint du pysslat! Vackert fotograferat också. Jag tar gärna en lott.

    SvaraRadera
  8. Jeg så disse stjernene på Instagram og skulle gjerne hatt en selv!
    melisdryss[at]gmail[dot]com

    SvaraRadera
  9. Åh! Så avis jag blev när jag såg dem på din Insta och NU DETTA?! Lucky day :)
    Om jag vann så skulle jag hänga dom i den lilla gran vi har i matrummet. Enkelt O snyggt med endast några ljus till.
    Håller tummen, kram Mia

    SvaraRadera
  10. Åh så fina. Hoppas givetvis på tur :)

    Ha en fin dag.
    http://liiinaj.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Åh jag hoppas på tur! :)
    Tack för härlig inspiration på IG!
    Sofia.nilsson@lr-revision .se

    SvaraRadera
  12. De var verkligen fina. På bilderna ser de nästan ut som extra lyxiga pepparkakor. Är gärna med i utlottningen. Linda, mail:lindaeklow@live.se

    SvaraRadera
  13. Hej fina vän
    Underbara bilder, verkar vara en fin kamera du har. Du har ju öga för det vackra och estetik.
    Om en vecka åker vi till Brasilien..tjohoo
    är gärna med i din tävling.
    josefinedelfin@gmail.com
    kram

    SvaraRadera
  14. Men jösses vilken skatt du hittade! I'm in :)

    SvaraRadera
  15. Tack för fina kommentarer om stjärnor bloggen och foton. Det gör mig otroligt glad ska ni veta.

    kram <3

    SvaraRadera
  16. Åh, jag hoppas verkligen att du inte hunnit dra nån lott än! Jag vill så gärna, så gärna vara med i denna utlottning!!
    Håller tummarna för att chansen inte är borta och sen för vinst! :)

    SvaraRadera