fredag 7 december 2012

Nu. Äntligen. Jippi!


Här sitter jag och suger i mig mariannekolor till kaffet, med nya hyacinter
i kruka och ett Peacemärke som kom som en liten present
på posten från Darling things.
 
Idag är min sista instagrambloggardag. Och punkt slut.
Igår köpte jag en kamera!
Inombords känns det ungefär som fjärilar, en sprittande lyckokänsla.
Att äntligen få fotografera på riktigt.
Mina barn
mitt liv
allt det där som jag tycker om.
 
Jag har bara inte hunnit packa upp den än. Så nästa gång.
Tills dess önskar jag er en skön fredag och helg.
 
<3
 
 

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig stund. Lycka till med kameran! Kram!

    SvaraRadera
  2. ny kamera så spännande. saknar min som är hos kameradoktorn :-(
    mariannekolor mmmmmm mums
    kram åsa

    SvaraRadera
  3. på hebreiska finns det ett sånt bra ord man säger när man har köpt-fått något nytt eller om man har tex klippt sig,
    någon slags välsignelse för det nya...
    nyfiken! vilken kamera blev det?
    kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul vad blev det för kamera?

    SvaraRadera