lördag 7 december 2013

Lite vardag fast helg.

 
 
 
Den här dagen har varit fin nästan rakt igenom. Lite tårar och omplåstring
 på kvällen sen. Våra barn älskar att klä ut sig och speciellt mycket tycker
dom om kjolar och tyll. Nu förtiden kommer lillasyster själv med den
ljusrosa kjolen och vill ha hjälp att sätta på den.
 
Tiden går så fort och jag har stressat så mycket på sistone. Mest inombords.
Över framtiden, att lillasyster börjar förskola, mina olika jobb och brist
på jobb och att få ihop alltihop.
Men det blir bra, det lovar jag mig själv.
 
Tänker att jag kanske borde köpa något sånt här att hålla nära huden och
att jag borde boka den där yogakursen jag pratar om. Nu på kvällen när
det blivit alldeles tyst lyssnar jag om och om igen på
 
 

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut!
    Ha en fin söndag! Kram Christina

    SvaraRadera
  2. hej fina nanna,
    det ser så himla härligt ut där hos er,
    bus och utklädnad i vintersverige.
    jag lyssnar på din låt nu och vet nog redan att det blir en ny favorit även här
    kramar

    SvaraRadera