måndag 30 december 2013

12 bilder från 2013.


 Inte riktigt i någon ordning utan bara lite av vad som kom i min väg.
 
I början av året spikade jag upp en tavelvägg och mixade jordgubbsmoothies varje
morgon. Jag var hemma mycket med barnen och postade en hel del kartor.
 
På sommaren fotade jag min syster med tvillingar i magen,
Elsa Billgren vad här och gjorde ett jobb och jag gjorde glass från Lomelinos
glassbok.
 
Det här året har jag också fotat en del för Medveten mini, tapetserat en vägg med
Eden och målat sovrummet grågrönt och börjat jobba med Le kiosk.
 
På Lucia tog jag den allra finaste lilla pojktärnan i handen, med mycket
 stolt hjärta, och gick till förskolans sångstund.
 

10 kommentarer:

  1. De där vaserna är så läckra! Jag tillverkar stearinljus som också går i den stilen, gillar dem massor.

    Jaha, du känner alltså Medveten MIni, jag hade ett litet reportage om henne på min blogg tidigare i år. Beundrar såna som vågar satsa! Snart ska även jag öppna en liten webbutik, jätteroligt.

    GOTT NYTT ÅR!
    Roligt att jag hittat in till dig, ska bli roligt att följa dig även nästa år....
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Anna! och tack! Vad spännande att du ska öppna webshop. stort lycka till. Och god fortsättning!

      Radera
  2. Underbara bilder Nanna!

    Älskar mixen på din blogg av alla mönster, material och färger!

    Gott nytt år !
    Kram Terese

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack snälla gulliga du <3 gör mig himla glad!

      kram kram

      Nanna

      Radera
  3. Så utrolig fine vaser!

    Hvor er de fra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser nå at de selges i nettbutikken din. Når får du inn grønne og grå? :) De er helt fantastisk fine!

      Radera
    2. åh vad roligt att du tycker om dom, visst är dom fina! Maila till nina@lekiosk.se - hon kan svara på allt :-)

      Radera