onsdag 17 juli 2013

Småblommigt och lite tips på kvällskvisten.


 Jag kunde inte låta bli att gå ner till ateljén redan i gårkväll igen. Alldeles ensam där med
solen som lyste mig i nacken klädde jag om en anslagstavla.
 
Jag tror jag har sagt det förut: att detta måste vara det enklaste och roligaste och
snabbaste lilla DIY-projekt. Bara ett fint tyg + anslagstavla + häftpistol.
Det tar bara några minuter och kan i princip inte gå fel.
 
Småblommigt. Jag är verkligen smått tokig i det. Och visst är det i tiden. Men när jag
tänker efter... så har jag alltid varit väldigt förtjust i blommor och blommigt.
Kan inte bli för mycket i min värld.
 
Och ser ni den lilla pinglan där med tofsen på? Ett bokmärke från Pleased to meet 
som är himla fint eller hur? Jag läser en väldigt bra bok
just nu. STÅL av Silvia Avallone. Tips tips!
 
Och med detta vill jag säga god kväll och hoppas att Du har underbara
dagar med sol framför dig.
 

2 kommentarer: