lördag 20 april 2013

Sol och stök och Håkan.


Idag skiner solen! Så fint att du ville komma äntligen. Som vi har längtat.
Klänning och sandaler känns inte så där deppigt långt borta längre. Inte ens strandväska
och solhatt känns särskilt långt borta just idag.

Fast jag är inne och städar och det hänger tvätt överallt och jag tänker att jag aldrig hinner... 
och vips är kameran framme istället. Väldigt typiskt mig faktiskt.

Och som den upphakningsperson jag är lyssnar jag nu helt maniskt på Håkan och
Kvart interiör köpte jag ett ljuvligt pappersark och lite annat. Jag har en plan som ni
förhoppningsvis får se snart.

8 kommentarer:

  1. Otroligt att solen är här. Vi tog en långpromenad idag, var så härligt.

    SvaraRadera
  2. Såg att du hade en sån fin guld fågel ovanför skrivbordet...var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer från designtorget. Eg ska den sitta på en glödlampa men jag tycker den är fin bara på väggen som den är..

      Radera
  3. Hej!
    Jag heter Anna och har läst din blogg någon månad eller två på ett ungefär. Jag är en sån där tråkig läsare som aldrig kommenterar men jag försöker bli bättre på det. Så därför ville jag passa på att säga att jag verkligen gillar din blogg. Jättemycket faktiskt! Jag gillar stämningen, bilderna och texterna. Ja, allt helt enkelt. Du har en sån där blogg som får mig att må bra. Så - tack för det! Här kommer jag att stanna. :) Ha en fortsatta trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh så fint du skriver om min blogg. Jag blir verkligen jätteglad! Tur att du bestämde dig för att skriva:) fast man får så klart också läsa utan att kommentera. Tusen tack iallafall! Ha en fin söndag

      Radera
  4. Lovely colors, beautiful things!

    x

    SvaraRadera
  5. såg en ganske töntigt svensk film häromdagen, men längtade något så otroligt mycket efter svensk sommar...
    snart! och då kommer jag dit, förhoppningsvis!
    förstår att ni behöver få lufta tårna som har varit instoppade i raggsockar, kängor...och benen, under långkalsonger och flera lager.
    det kommer att bli så fint så fint, precis så fint som du vill!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Allt är så fint! Din blogg är en så bra inspirationskälla. Kram Elina

    SvaraRadera