tisdag 2 april 2013


 
 
Jag sitter och jobbar samtidigt som jag tittar igenom gamla fotomappar.
Det finns en mapp som heter Krickelinbilder och där fanns
bland annat den här bilden.
 
Tänk att jag var så där stor i augusti och att det var en liten syster
som låg där. Lite magiskt när man tänker på det.
 
Idag skriver Julia så fint om sin dotter. Hennes ord dröjer sig alltid kvar
på ett särskilt vis.
 
En annan som skriver dom vackraste texter om livet är Lotta.
Att läsa hennes blogg är som att bläddra i en favoritbok,
man vill liksom stanna upp och anteckna, vika sidor och spara
ord, klokheter och fraser.
 
Och Krickelin. Hon inspirerar mig massor med sin energi och sitt
vackra hem. Alltid dom vackraste fotona och
ord som jag känner igen mig i.
 


7 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dig - fint minne att bevara. Nu ska jag kika vidare in på de andra bloggarna. Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker bild! Och kul med lite bloggtips. Jag ska klicka mig vidare.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild! Det är ju det, så himla stort och magiskt det här med barn..

    SvaraRadera
  4. vackert!
    gravida kvinnor är helt fantastiska. what can i say?!

    SvaraRadera
  5. Men gulle du!!! Fasen vad glad jag blir :) Sjukt mycket tack! Kärlek tillbaks, du vet ju att jag gillar dig. kram

    SvaraRadera
  6. Oh vilken vacker bild. Gravida magar är så fina.

    SvaraRadera