fredag 18 januari 2013

Finpost...


Jag hade nog klarat det idag ändå, men det visste vi inte igår när vi bestämde att pappan 
skulle stanna hemma idag för att ta hand om barnen. Idag mår jag mycket bättre än igår. 
Tack för det.

Det bästa som hände igår var att ett fint paket från Mokkasin kom med posten.
Dessa paket alltså. Varenda sak vackert inslagen i silkespapper, så genuint, omtänksamt och
personligt. Jag älskar det!

En annan rolig sak som kom med posten var några förstoringar. Den vackra vid havet, 
på mina två killar, har duktiga Krickelin fotat.

Nu har killarna varit i stan hela förmiddagen och kommer förhoppningsvis hem med 
en ny matta. Och lillan och jag
 har en lugn dag hemma och hänger foton band och pinglor ovanför lillans säng.

Fin fredag önskar jag alla som tittar in här <3

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har, kul att hitta hit :-) Ha en fin helg. /Elina

    SvaraRadera
  2. Men så fint! Och bilderna på väggen! Så tjusigt.

    SvaraRadera