söndag 19 februari 2012

Spretigt. Precis som jag.

Idag har jag hållit på med bokföring hela förmiddan och suttit med föräldrar och svärföräldrar hela eftermiddan och försökt få ihop ett schema för våren då vi båda jobbar heltid men inte har någon dagisplats. Det verkar trots allt gå ihop något så när och jag är enormt tacksam över dom som hjälper <3

Helgen har varit lite tårar.
lite längtan. Kaffebjudning.
Lite saknad.
Lycka.
Och en ny blogg.

Jag saknar mitt gamla sovrum emellanåt. En viss känsla där bland dom blommiga tapeterna. Jag längtar efter en vän som inte längre bor här och som jag ofta skulle vilja krama hårt och säga att det kommer bli bra. Jag pussar hans goa kinder ungefär hundra gånger om dagen och tänker på hur lycklig jag är över att han finns.




1 kommentar:

  1. Vilket underbart sovrum! Jag förstår att du saknar det.
    Hoppas veckan bjuder på lite mindre tårar och mycket skratt.
    /Mia

    SvaraRadera