lördag 4 februari 2012

Dom finaste.

Med jobbförändringarna kommer också mycket nytt som ska in i min hjärna. Känner mig helt slut, men otroligt glad och tacksam över hur saker och ting löser sig. Det finaste jag kan göra med min lediga helg är att vara i stunden med P och O. Han, P alltså, säger mamma mamma säkert hundra gånger om dagen, och går efter mig var jag än ska, vill sitta i mitt knä när vi äter och äta min mat. Jag tror helt enkelt att han är lite mammig just nu. Och mammans kärlek är helt obeskrivbar.



Vi har köpt krokus och påskliljor, gjort tavelvägg och sorterat ut en massa porslin till en grej som jag kanske visar imorgon. Nu är det lördagkväll med Million dollar baby och raggsockar.

1 kommentar:

  1. Gud vad stor han är, lilla P :) Så ljushårig han blivit... :)

    Kramar

    SvaraRadera