måndag 14 oktober 2013

30 % på Imps&elfs pudriga leggings.


Nu kanske någon tycker att det blev lite tjatigt eftersom jag redan skrivit
om dessa leggings tidigare idag. Men med den här posten vill jag berätta att det är just
dom här fina som jag valt ut till veckans vara hos Medveten mini. Det innebär att du t.om
söndag kl 23:59 får 30% rabatt genom att skriva rabattkoden: nannasval.
 
En stor glad mun på det väl?
 
Fina ihop med den prickiga bodyn eller pingvin t-shirten från Mini rodini.
Eller vad som helst från Aarrekid tex Björntröjan...  Dom är helt enkelt inte så
svåra att matcha. Skynda fynda säger jag!
 
Och fin kväll så klart.
 
Och Ps... jag blev hemskt glad och väldigt stolt när jag såg att Ebba hade lagt upp
en av mina bilder på första sidan. Oj så kul!
 



2 kommentarer:

  1. älskar imps&elfs!! Fina leggings, de kanske man skulle ta och klicka hem till dotra.
    ha en bra dag! :)

    SvaraRadera