måndag 26 augusti 2013

Loppislove.

 

 
 
 Loppisar där man hittar precis det man vill ha och till en sån där drömsumma som man inte kunde föreställa sig, det är dom bästa, eller hur?


Storebror kommer säkert inte kunna ha dom rosa förrän nästnästa sommar.
Men en tia, och så fina. Jag kunde inte låta bli liksom....
Dom lila är fodrade och storebror vill helst ha dom hela tiden redan nu.


Tanten som sålde den här tröjan hade stickat den till sitt barnbarn. Jag skämdes nästan när jag
gav henne tio kronor för den. Den ska lillasyster ha i höst, alldeles mjuk och skön
och stickad med kärlek och små får till knappar.
 

 
Och blommigt från Bon´A parte.
 

 
Och jackan. Precis vad jag ville ha till storebror i höst. 20 spänn.
Förstår ni? Jag är så himla nöjd med den.
 
 
Köpte lite annat också men det får vi ta en annan dag.
 
 
Älskar färgerna!
 
Hoppas du har en fin sensommarmåndag <3
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jamen oj oj, vilka fynd! Grattis :) Ha en bra vecka nu

    SvaraRadera
  2. Vilka otroliga fynd!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Oj vilka fynd!

    Jag är ingen van loppis-fyndare. Har du några tips? eller kanske kan du tänkta dig avslöja dina bästa loppisställen i stan??
    /aino

    SvaraRadera