torsdag 22 mars 2012

Min Stil.

MIN STIL är månadens tema hos Fabriken. Min stil är ganska blandad och beroende på vilken typ av lägenhet jag bott i så har olika delar varit mer eller mindre framträdande. Jag kan gilla allt mellan lite ruffigt, industri, slitet, vintage till 50-tal, engelskt murrigt och mer avskalat ljust och mordent. I vår nuvarande lägenhet är basen vit och sen gillar jag att mixa mönster och färg. Gärna blommigt, prickigt, grafiskt, lite färgglatt här och där utan att bli för rörigt. Jag ogillar när det blir för plottrigt och blir galen när för mycket saker dräller på fel plats. För den sakens skull är det absolut inte alltid välstädat här. Oftast inte faktiskt. Det gäller att hitta en balans. Mitt hem måste kännas levande och trivsamt och jag gillar att köpa leksaker och barninredning som passar ihop med resten av stilen.
Mitt hem just nu är inte helt som jag vill ha det, pga av brist på yta, pengar och tid. Jag har därför valt att ta med några bilder från mina favoritblogghem som är en stor inspirationskälla. Så varsågoda; här kommer Min Stil i bilder.

                                    HOS OSS


                                                   KRICKELIN













Titta in hos Fabriken för att se en mängd olika stilar!

2 kommentarer:

  1. Tycker att det jag ser av ert eget hem ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  2. Detta va min favorit!

    SvaraRadera